dinsdag 1 juli 2014

Give Away

Hallo,

Ik zeg ik doe eens zot en ga een give away doen als ik een 25 leden heb. Aangezien ik er nu al 9 heb is dit niet zo heel ver meer. Ik ben een leuke dinosaurus aan het breien en ga die opsturen naar de gelukkige winnaar. Wie dit is zal mijn oudste zoon trekken eens ik de 25 volgers bereikt heb. Foto's zullen geplaatst worden zodra de dinosaurus af is. Het enige dat ik nu al wil zeggen derover dat hij/zij uit het boek ''Gebreide dino's Home &Hobby'' van Tina Barrett komt.

Groetjes en hopelijk moet ik mij haasten om het af te krijgen
SaSiBeau

http://cdn.lil.nl/upload/22/products/108729/gebreide-dinos---tina-barrett%5B0%5D.jpg


























Aangezien we nog lang niet aan de 25 zitten ga ik een fototje laten zien van hoe ver ik er al mee ben en de soortnaam verklappen. Het gaat een plesiosaurus worden in groen en fel geel. Dit zijn onderwaterdinosaurussen. Normaal met een zeer lange nek (zoals het monster van Log Ness) maar in het boek staan deze met een korte nek en lijken ze op een schildpad.
Hier is de foto, de poten moeten nog gemaakt worden maar dit zal niet lang meer duren of hij is klaar, natuurlijk zal de dino een naam krijgen als hij volledig gemaakt is, voorstellen zijn altijd welkom


Groetjes
SaSiBeau


2 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. bedankt, nog een beetje werk aan maar heb nog tijd tot er 25 volgers zijn he ;)

      Verwijderen